گدای سارق در چهاربرج دستگیر شد
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
شناسه : 315267
3
فرمانده انتظامی چهاربرج: فرمانده انتظامی چهاربرج گفت: یک خانم که در نقش متکدی اقدام به سرقت از منازل می‌کرد در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.
پ
پ

سرهنگ ایرج آقازاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: یک خانم که در پوشش متکدی اقدام به سرقت از روستاها در چهاربرج می‌کرد، با هوشیاری و رصد مأموران انتظامی چهاربرج در یکی از روستاها دستگیر شد.

فرمانده انتظامی چهاربرج افزود: این خانم سارق در پوشش متکدی با ورود به خانه‌های روستایی به‌ویژه خانه‌های فاقد دیوار و درب حیاط به بهانه‌های مختلف، اقدام به سرقت وسایل خانه اعم از پول و جواهرات می‌کرد.

وی گفت: با رصد کارآگاهان پلیس آگاهی و عوامل کلانتری ۱۱ امام (ره) چهاربرج و با استفاده از منابع اطلاعاتی مردم عزیز، سارق در یکی از روستاهای چهاربرج دستگیر شد.

آقازاده با تأکید بر اینکه مردم توصیه‌های پلیسی را برای پیشگیری از سرقت جدی بگیرند، تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم در صورت وجود شرایط مالی حتماً منزل مسکونی خود را به دوربین مداربسته مجهز کنند.

فرمانده انتظامی چهاربرج اظهار کرد: مردم به‌هیچ‌عنوان به متکدیان به‌ویژه متکدیان خانم اعتماد نکرده و از روی دل‌رحمی به آنها کمک نکنند و اجازه ورود متکدیان به داخل حیاط منزل را ندهند.

وی گفت: در منازل روستایی نیز که فاقد هرگونه دیوار و درب حیاط هستند، صاحب‌منزل در صورت ترک منزل حتماً درب ورودی منزل را قفل کرده و از قفل بودن آن اطمینان حاصل کنند تا شاهد سرقت نباشیم.

آقازاده اظهار کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی چهاربرج افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

وی گفت: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.