گاز تمام شهرستان‌های آذربایجان‌غربی پایدار است
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
شناسه : 304786
4
رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: مشکلی از بابت تامین گاز شهرستان‌های استان نیست.
پ
پ

به گزارش گروه اقتصادی زرین خبر، خلیل اکبری اظهار کرد: در تمام شهرستان‌ها فشار گاز مطلوب بوده و افت فشاری به وجود نیامده است؛ تنها نگرانی ما این است که اگر مصرف گاز را رعایت نکنیم، هموطنان‌مان در‌ شمال‌شرق کشور که دچار مشکل شده‌اند، با چالش بیشتری مواجه شوند.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی همکاران‌مان در شرکت گاز استان، جریان گاز خانگی در تمام نقاط استان به صورت یکسان پایدار است، خاطرنشان کرد: براساس بررسی‌ها ما احتمال بحرانی شدن وضعیت سه شهرستان خوی، سلماس و پیرانشهر را می‌دادیم که با تدابیر همکاران‌مان مشکلی پیش نیامد.

رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه کل صنایع استان برای بررسی جهت اعمال محدودیت گاز ۲۹۰ واحد بود، افزود: طبق بررسی‌ها بهره‌برداری شهرستان‌ها، ۷۴ واحد صنعتی مشمول محدودیت مصرف ۵۰ درصدی بودند و مابقی صنایع چون از بخش غذایی و دارویی محسوب می‌شدند، برای آنها استثناء شده بودند.

اکبری با بیان اینکه تاکنون ۲ مورد گرماتاب در شهرستان‌های بوکان و خوی شناسایی و جمع‌آوری شده است، ادامه‌ داد: گرماتاب‌های دیگری در‌ فضای بسته شناسایی شده بودند که با توجه به دارا بودن تاییدیه‌ی نظام مهندسی، برای‌فعالیت‌شان ممانعتی به وجود نیامد اما اخطار داده شد که از میزان مصرف گازشان بکاهند.

*فارس

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.