کمک 250 میلیون ریالی خیرین میاندوآبی به نیازمندان در جشن رمضان
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
شناسه : 262044
5

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: خیرین، در جشن رمضان امسال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان 250 میلیون ریال کمک کردند.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه جشن رمضان امسال با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار شد، اظهار کرد: این جشن مانند سال های گذشته با حضور مسئولان، خیرین و نیکوکاران خیراندیش شهرستان در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در جشن رمضان امسال در مجموع خیرین نیک اندیش شهرستان 250 میلیون ریال به صورت نقدی برای تهیه سبدکالا و جیره غذایی خشک و گرم به مددجویان کمک نقدی کردند.

وی گفت: کمک های جمع آوری شده  خیرین برای تهیه یک هزار و 780 سبدکالا و توزیع آن بین خانوارهای مددجوی تحت پوشش استفاده می شود.

بخشی تصریح کرد: علاوه بر توزیع سبدکالا، از طریق خیرین و حامیان نیز  برای دو و 500 هزار، وعده افطاری تهیه و در بین خانوارهای نیازمند و مددجوی تحت پوشش توزیع می کنیم.

رسول بخشی هم چنین با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته اند و امیدواریم  همیشه یار و یاور ما باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.