کمک ۱۵ میلیاردریالی میاندوآبی‌ها به شور عاطفه‌ها
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
شناسه : 311932
2
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: خیران و مردم نوع‌دوست و نیکوکار این شهرستان تاکنون 15 میلیارد ریال به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد کمک کرده‌اند.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در میاندوآب، گفت: خیرین و مردم نوع‌دوست و نیکوکار این شهرستان ۱۵ میلیارد ریال در قالب شور عاطفه‌ها به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد کمک کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب اظهار کرد: امسال ۱۲ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در میاندوآب، چهاربرج و باروق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت دایر و هم چنین ۳۱ شهریور در مصلی‌های نمازجمعه و امروز نیز در مدارس برگزار شد.

چوپان نژاد با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۸۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان چشم‌انتظار کمک خیرین هستند، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۳۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰ نفر نیز دانشجو بوده که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

وی اظهار کرد: این کمک‌های مردمی در حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد هزینه شد تا آنان نیز در سال تحصیلی جدید هیچ کمبودی بابت ملزومات آموزشی نداشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با بیان اینکه امیدواریم مانند همیشه مردم خیر و نیکوکار میاندوآب، یاریگر این نهاد را در یاری‌رسانی به نیازمندان باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.