کمک مومنانه و تهیه بسته های معیشتی، جلوه زیبای همدلی در جامعه است/ نیروهای مسلح در خدمت رسانی به مردم پیشرو هستند
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
شناسه : 288292
7

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت: رزمایش کمک مومنانه و نیز تهیه بسته های معیشتی به صورت خودجوش توسط مردم، نمایش و جلوه زیبای همدلی در جامعه است.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره)، فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود، اظهار کرد: سپاه علاوه بر آرامش بخشی در عرصه امنیت، در  بحران های مختلف مانند سیل و زلزله نیز در کنار مردم بوده و  به نقش خود ایفا کرده است.

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم افزود: سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از ارتشی و انتظامی در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز با ضدعفونی معابر، ایجاد بیمارستان ها، پست های کنترلی و بسته های معیشتی و کمک مومنانه به نقش خود به نحو احسن عمل کرده و امروز این ویروس منحوس رو به کاهش است.

وی با اشاره به موفقیت های کشور در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا و نیز شناسایی بیماران کرونایی، گفت: امروز ارسال 40 هزار کیت تشخیصی از ایران به کشورهای اروپایی مانند آلمان مایه افتخار است.

عیسی زاده تصریح کرد: هر روز که می گذرد، ابعاد این فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود؛ بیشتر روشن و مشخص می شود و امروز عملا در همه زمینه ها اعم از نظامی، امنیتی، فرهنگی وخدماتی، بهداشتی، رفاه و…. به این فرمایش می رسیم.

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه و نیز تهیه بسته های معیشتی به صورت خودجوش توسط مردم، نمایش و جلوه زیبای همدلی در جامعه است، اظهار کرد: مردم در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه بدون توجه به حواشی و مشکلات اقتصادی، به صحنه آمده و هر آنچه در توان داشتند، فداکاری، ایثار، شکوه و عظمت خود را به دنیا نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونایی در کشورهای داعیه دار فرهنگ مانند کشورهای اروپایی، شاهد هجوم مردم به فروشگاهها و خالی شدن قفسه ها بودیم، افزود: ولی در ایران عزیزمان، مردم ولایتمدار و نجیب ایران به صحنه آمده و هر آنچه در توان داشتند، در طبق اخلاص گذاشته و به یاری نیازمندان شتافته و همدلی و ایثار خود را مانند دوران دفاع مقدس نشان دادند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.