کمک مومنانه، نشانه نوعدوستی و نمایش همدلی ایرانی ها است/ همه برای استمرار  کمک مومنانه باید پای کار باشند
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
شناسه : 289562
3

سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز مطمئنا مردم دوباره  پای کار خواهند بود و همدلی خود را نشان می دهند.

پ
پ

حسام شیرازه محبت در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه مردم میاندوآب همیشه در صحنه کمک رسانی و دستگیری از نیازمندان خوش درخشیده اند، اظهار کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا در شهرستان میاندوآب،  مردم و خیرین و تشکل های مردم نهاد به میدان آمده و صحنه های زیبایی از همدلی را خلق کردند‌.

وی افزود: در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، رزمایش مساوات نیز همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب با همکاری خیرین و سازمان های مردم نهاد شکل گرفت و کمک های مردمی با برنامه ریزی و به صورت هماهنگ به پیش رفت.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز مطمئنا مردم دوباره  پای کار خواهند بود و همدلی خود را نشان میدهند، گفت:افزایش حس اجتماعی، همدلی و نوعدوستی که در دوران کرونا و تجربیات جدیدی که بدست آوردیم بسیار با ارزش است.

شیرازه محبت با بیان اینکه کرونا شاید زندگی بسیاری از اقشاری که در وضعیت عادی بدون مشکل گذران زندگی می کردند امروز با مشکل مواجه شده است، تصریح کرد: در این ایام همه باید پای کار آمده و از اقشار آسیب پذیر از کرونا و نیازمندان دستگیری کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.