کمک به نیازمندان از فلسفه های قربانی کردن است/ اتحاد و همدلی، رمز موفقیت و پیشرفت است
۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۲
شناسه : 301381
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: کمک به نیازمندان فلسفه عید قربان است و مومنان در این عید بزرگ باید از افراد بی‌بضاعت و مستمند غافل نبوده و برای دستگیری از نیازمندان تلاش کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز عید سعید قربان در میاندوآب با دعوت به تقوای الهی، اظهار کرد: روز عید قربان روز بندگی، روز دوری از نفس، روز ذبح نفس و روز عید اکبر و عید الله است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر دستگیری و یاری رسانی به نیازمندان و محرومان، افزود: کمک به نیازمندان فلسفه عید قربان است و مومنان در این عید بزرگ باید از افراد بی‌بضاعت و مستمند غافل نبوده و برای دستگیری از نیازمندان تلاش کنند.

وی هم چنین در بخش دیگری از خطبه های نماز عید قربان با تاکید بر اتحاد و همدلی، گفت: اگر بخواهیم یک جامعه موفق بوده و پیشرفت کند باید اتحاد داشته و از دست همدیگر بگیریم.

حسن زاده با بیان اینکه هیچ کشور و مملکتی با اختلاف و دوقطبی به جایی نرسیده، تصریح کرد: تا اتحاد و همدلی نباشد، موفقیت حاصل نمی شود و این یک مسئله اجتماعی نیز است که همه باید متحد باشند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: همه حزب و گروه و جناح می تواند حرف خود را بزند ولی فصل الخطاب، ولایت است که اگر اینگونه نباشد در آن صورت سنگ روی سنگ بند نمی شود.

وی گفت: در این ۴۳ سال گذشته عمر بابرکت انقلاب اسلامی نیز هم مسئولین و هم مردم پای امر ولایت ایستاده اند تا یک کلام و یک صدا و یک سیاست از ایران اسلامی به دنیا مخابره شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.