کمک به بازسازی عتبات‌عالیات از باقیات‌صالحات است
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
شناسه : 311358
4
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: کمک به بازسازی عتبات‌عالیات، باقیات‌صالحات بوده و مردم میاندوآب نیز همواره در چنین کارهای خیری پیشقدم بوده‌اند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در جلسه ستاد بازسازی عتبات و عالیات در شهرستان میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی و شهرستان میاندوآب عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت هستند، اظهار کرد: عشق به اهل‌بیت (ع) در دل مردم موج می‌زند و ما این را در ایام اربعین و حضور خیل زائران و مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) علی‌رغم همه تلاش دشمنان برای کم‌رنگ کردن اربعین حسینی به عینه دیدیم.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه تقویت ستاد بازسازی عتبات‌عالیات از ضروریات بوده و در این راستا باید از ظرفیت‌های مختلف نیز استفاده کرد، افزود: کمک به بازسازی عتبات‌عالیات، باقیات‌صالحات بوده و مردم میاندوآب نیز همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایام اربعین حسینی و برپایی موکب‌های اربعینی در کشور عراق و نیز در داخل کشور مصداقی از عشق مردم به اهل‌بیت (ع) بود، گفت: در ایام اربعین صحنه‌های زیبایی را شاهد بودیم و هر کسی هر آنچه را در توان داشتند به‌پای کار و میدان آوردند و موکب‌های اربعینی را به پا کردند.

حسن‌زاده با بیان اینکه توفیق خدمت به زائران اربعین، توفیق بزرگی است، تصریح کرد: در ایام پیاده‌روی اربعین نیز همکاری ادارات مختلف و حضور مردم چشمگیر بود و این جای خرسندی دارد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به تلاش‌های انجام‌گرفته و برگزاری جلسات مختلف در راستای برپایی موکب‌های اربعینی میاندوآب در کشور عراق و در ورودی‌های میاندوآب، اظهار کرد: همه به‌صورت متحد و منسجم به میدان آمدند و این را به فال نیک می‌گیریم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید اقدامات و نحوه خدمات‌رسانی موکب‌های اربعینی جمع‌بندی و بررسی شود، افزود: در این راستا نیز باید مشکلات؛ بررسی و کمبودها برای سال‌های آینده رفع شود تا با انسجام و برنامه‌ریزی بهتر به‌پیش برویم.

حسن‌زاده با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا و مدافعان حرم، راهپیمایی میلیونی اربعین را شاهد هستیم، گفت: اربعین حسینی نقطه اوج پیوند مردم ایران و عراق است که خود را مدیون رهبری ایران اسلامی می‌دانند.

 سپاه از هیچ کمکی در ایام اربعین دریغ نکرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در راستای برپایی موکب اربعینی در داخل شهر، گفت: در این زمینه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج موکب‌هایی در ورودی‌های میاندوآب برپا شد.

سرهنگ پاسدار محمد پیری اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در کنار سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها تمام تلاش خود را برای استقبال هر چه‌بهتر از زائران اربعین به کار گرفت و در کنار سایر ادارات و مردم قرار داشت.

تمام مجموعه شهرستان پای‌کار بودند

هم چنین مقصود وکیلی رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات میاندوآب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از موکب‌های اربعینی این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه تمام مجموعه شهرستان برای برپایی موکب‌ها و استقبال از زائران به‌خوبی دست‌به‌دست هم داده و پای‌کار بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.