کمبود فضای آموزشی، چالش پیش روی آموزش و پرورش در چهاربرج است
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 304617
6
مدیر آموزش و پرورش چهاربرج: مدیر آموزش و پرورش چهاربرج گفت: مهم‌ ترین چالش آموزش و پرورش این منطقه کمبود فضای آموزشی بوده و در در این زمینه عقب ماندگی های بسیاری داریم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، لطفعلی محرابی در جلسه مشترک مدیران مدارس با مسئولین در چهاربرج با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش در این منطقه، اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش چهاربرج با حدود ۵۰۰ نفر همکار برای پنج هزار و ۶۰۰ دانش‌ آموز، در ۴۲ فضای آموزشی و سه مرکز پژوهش‌ سرا، مشاوره و اختلالات یادگیری ارائه خدمت می‌ کند.

مدیر آموزش و پرورش چهاربرج با بیان اینکه این منطقه از چهاربرج از کمبود فضا های آموزشی رنج می‌برد، افزود: مهم‌ ترین چالش آموزش و پرورش چهاربرج کمبود فضای آموزشی و بافت قدیمی مدارس بوده که در در این زمینه عقب ماندگی های بسیاری داریم که این چالش در سال های آینده به شکل شدید خود را نشان خواهد داد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اهتمام به نوسازی و همچنین احداث فضا های آموزشی جدید در چهاربرج، گفت: در این رابطه به ویژه در روستای اسلام‌ آباد، منصور آباد، قپچاق، شعبانلو و چهاربرج با مشکل مواجه هستیم.

محرابی با بیان اینکه در تعدادی از روستاها با مشارکت مردم اقدام به احداث مدارس شده است، تصریح کرد: در حال‌ حاضر با مشارکت اهالی در روستاهای خزینه جدید، اوزون اوبه و اسلام آباد به صورت مشارکتی احداث مدارس را شروع کرده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش چهاربرج در ادامه از حمایت های عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب ، چهاربرج و باروق در پیشبرد امورات آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرده و افزود: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی، شاهد آغاز عملیات احداث مدرسه سه کلاسه قپچاق بوده و پروژه نیمه تمام سالن ورزشی شعبانلو نیز در آستانه واگذاری به پیمانکار است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.