کلنگ زنی و افتتاح 3 طرح عمران شهری، ورزشی و کشاورزی در میاندوآب
۰۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
شناسه : 283255
2

به مناسبت هفته دولت، مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح های شهرداری، جهاد کشاورزی و اداره ورزش و جوانان با حضور جمعی از مسئولان در میاندوآب برگزار شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این طرح‌ها شامل پروژهای عمران شهری شهرداری، کلنگ زنی سالن ورزشی و افتتاح کارخانه تولید پنیر پیتزا بودند که با حضور مسئولان به بهره بردای رسید.

نخستین طرح افتتاحی امروز، افتتاح همزمان پروژه های عمران شهری شهرداری میاندوآب بود.

فخرالدین آذریان رئیس شورای شهر میاندوآب در این مراسم گفت: این طرح‌ها شامل پروژه آسفالت کوی رابری، بتن پلاک، زیرسازی، جدول کشی و آسفالت و لگه گیری در مناطق مختلف میاندوآب بودند.

شمس الدین نجفیان معاون عمرانی شهرداری میاندوآب نیز اظهار کرد: در این راستا 25 هزار مترمربع بتن ریزی و زیرسازی، شش هزار متر جدول گذاری و 76 هزار مترمربع لکه گری و آسفالت در مجموع با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد ریال بوده است.

دومین طرح امروز، کلنگ زنی سالن ورزشی بود.

به گفته رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب این  سالن در دو طبقه با متراژ یک هزار متربع و با اعتباری بیش از 22 میلیارد ریال احداث می شود.

همچنین امروز کارخانه تولید پنیر پیتزا نیز از پروژه های بخش کشاورزی میاندوآب با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افتتاح شد.

به گفته علی دیانتی معاون سازمان و رئیس جهاد کشاورزی میاندوآب، این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار و 200 مترمربع و با اعتباری 70 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی احداث شده و با بهره برداری از آن برای ۳۴ نفر به صورت مستقیم و برای ۴۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.