کلنگ دو مدرسه 6 کلاسه به همت خیرین در میاندوآب به زمین زده شد +تصاویر
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
شناسه : 284530
6

با حضور جمعی از مسئولان و خیرین، دو پروژه آموزشی شش کلاسه در شهرستان میاندوآب کلنگ زنی شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم کلنگ زنی این مدارس شش کلاسه به صورت مشارکتی خیر ساز امروز در کوی وکیل کندی و روستای جارچلو از توابع بخش مرکزی میاندوآب با حضور مسئولان برگزار شد.

به گفته نژاد محمد رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان میاندوآب این پروژه های آموزشی شش کلاسه بوده و هر کدام به مساحت 393 متر مربع و به صورت مشارکتی خیرساز و در مجموع با اعتباری بالغ بر 8میلیارد ریال احداث و به بهره برداری می رسند.

در مراسم کلنگ زنی این طرح ها، نماینده میاندوآب، شاهین  دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: انسان‌های زیادی از جان و مال خود در راه آبادانی و پیشرفت جامعه و به ویژه مدرسه‌سازی می‌گذرند و باید این را ارج نهاد.

جهانبخش محبی نیا با تقدیر از خیرین نیکوکار در مشارکت در کارهای خیر، گفت: در شرایط فعلی خیران نیک‌اندیش با انفاق مال و دارایی خود در عرصه‌های زیادی بیشتر از هر زمانی کمک حال نظام و دولت هستند.

وی افزود: این اقدام خیران قابل تقدیر و در پیش خدا پسندیده است و هرکسی در این راه قدم می‌گذارد خیلی با ارزش است.

محبی‌نیا با بیان اینکه مدرسه‌سازی ذخیره آخرت است، گفت: مشارکت در کارهای خیر معامله با خداست و هیچ وقت آثار آن از بین نمی‌رود و خیرین مدرسه ساز نیز در امر آموزش و فرهنگ که باعث قوام و دوام جامعه است، قدم بر می دارند.

نماینده میاندوآب، شاهین  دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی هم چنین در مراسم کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه خیرساز در کوی وکیل کندی با اشاره به نقش میاندوآب و این کوی در مقابله با ضد انقلاب، تصریح کرد: آذربایجان به میاندوآب و ایران به آذربایجان و جهان اسلام نیز به ایران مدیون است.

وی با بیان اینکه مردم این کوی در کنار کوی های یوزباشکندی، تقی آباد و سوگلی تپه در خط مقدم بودند، گفت: مردم میاندوآب در این نقاط دشمن را شکست داده و به عقب راندند.

محبی نیا هم چنین به اقدامات شورای شهر و شهرداری در کوی وکیل کندی اشاره کرد و افزود: امروز نیز شاهد کلنگ زنی مدرسه به عنوان یکی از آرزوهای مردم هستیم.

بهروز تقی نژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه این مدارس شش کلاسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز اسکندری و آذرمیر احداث می شوند، افزود: 42 درصد مدارس میاندوآب، لازم التوجه هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.