کلاس‌های حضوری پایه اول و دوم ابتدایی به صورت اختیاری در آذربایجان‌غربی دایر است
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
شناسه : 292740
7

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از بازگشایی مدارس در پایه اول و دوم ابتدایی خبر داد و گفت: از اول بهمن ماه کلاس‌های حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی، کارگاه‌های هنرستان‌ها و مدارس کم جمعیت استان به صورت کاملاً اختیاری دایر است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهین منافی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: از امروز اول بهمن ماه کلاس‌های حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی، کارگاه‌های هنرستان‌ها و مدارس کم جمعیت استان به صورت کاملاً اختیاری دایر است.

وی تصریح کرد: به لحاظ حساسیت یادگیری  و آموزش پایه‌های اول و دوم و ضرورت ارتباط دانش آموزان با معلمان خود وجود دارد این تصمیم اتخاذ شد، در این راستا سلامتی دانش‌آموزان برای دستگاه تعلیم و تربیت حائز اهمیت است بنابراین حضور دانش آموزان در مدارس به طور کامل اختیاری می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازگشایی اول بهمن ماه همه مدیران، عوامل اجرایی و معلمان مدارس در آذربایجان‌غربی آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند.

منافی با تاکید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس یادآور شد: اولیا دانش آموزانی که به هر دلیل از آموزش با کیفیت برخوردار نبوده‌اند، می‌توانند برای تکمیل چرخه آموزش فرزندان خود از این فرصت بهرمند شوند.

وی خاطرنشان کرد: بنابر اعلام ستاد ملی کرونا، در مناطقی که قرمز هستند هیچگونه کلاس حضوری وجود ندارد بنابراین مبنای ما در مورد حضور دانش‌آموزان، مناطق زرد و آبی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.