کشوری به نام اسرائیل نمی شناسم که با ورزشکارش مبارزه کنم/ مرام پهلوانی ایرانی اجازه رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را نمی دهد/ خوشحالم که پیام حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین را به دنیا رساندم
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
شناسه : 269773
پ
پ

مبین عباسی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر بعد از انصراف از رقابت با نماینده رژیم اشغالگر قدس در مسابقات بین المللی بوکس در آذربایجان، گفت: من کشوری به نام اسرائیل نمی شناسم که با نماینده این رژیم جعلی در یک مسابقه ورزشی مبارزه کنم.

این بوکسور جوان میاندوآب افزود: ما ورزشکاران زیادی داریم که حاضر به رقابت با نماینده این رژیم اشغالگر نشده اند.

وی اظهار کرد: مرام پهلوانی یک ورزشکار ایرانی هرگز  اجازه نمی دهد که در رقابت های مختلف با ورزشکاران این رژیم اشغالگر مبارزه کنیم و اگر باز هم چنین اتفاقی بیفتد، همین کار را خواهم کرد.

عباسی تصریح کرد: من خوشحالم که به عنوان یک ایرانی و یک ورزشکار در مسابقات بین المللی، پیام حمایت مردم ایران را از ملت مظلوم فلسطین به دنیا رساندم.

این بوکسور 16 ساله میاندوآبی با بیان اینکه به تلاش خود برای افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان در میادین دیگر ادامه خواهد داد، گفت: آرمان ما حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم.

گفتنی است، مبین عباسی بوکسور 16 ساله میاندوآبی در مسابقات بین المللی بوکس در کشور آذربایجان و در حالی که از آمادگی بالا برای رقابت برخوردار بود، در نخستین روز بر اساس قرعه کشی به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد کرد و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.