کشوری به نام اسرائیل نمی شناسم که با نماینده اش مبارزه کنم/ به حداقل وظیفه شرعی و انقلابی خود عمل کردم
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
شناسه : 269911
7

بوکسور جوان میاندوآبی گفت: با امتناع از مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی به حداقل وظیفه شرعی و انقلابی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین عمل کردم.

پ
پ

مبین عباسی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در بدو ورود به زادگاهش شهرستان میاندوآب، گفت: بنده به عنوان یک ایرانی به حداقل وظیفه ای که در قبال مردم مظلوم فلسطین داشتم، عمل کردم.

این بوکسور جوان میاندوآب افزود: من به عنوان یک مسلمان ایرانی، وظیفه شرعی و قانونی و انقلابی خود دانستم که از مبارزه با ورزشکار رژیم صهیونیستی، خودداری کنم و به این کار نیز عمل کردم.

وی با بیان اینکه اصلا کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم گفته ام، اصلا کشوری به نام اسرائیل  نمی شناسم که با نماینده اش در یک مسابقه رقابت کنم.

عباسی با اشاره به اینکه من از میاندوآب، زادگاه شهید باکری ها هستم، تصریح کرد: باید راه شهید باکری را که در مقابل دشمنان ایستاد ادامه دهیم و من هم بسیار خوشحالم که از این میدان سربلند بیرون آمده و  پیام حمایت مردم ایران را از ملت مظلوم فلسطین به دنیا رسانده و از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردم.

این بوکسور جوان میاندوآبی گفت: آرمان ما حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و اگر باز هم چنین اتفاقی بیفتد، همین کار را خواهم کرد.

گفتنی است، مبین عباسی بوکسور 16 ساله میاندوآبی در مسابقات بین المللی بوکس در کشور آذربایجان، در نخستین روز بر اساس قرعه کشی به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد کرد و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد و امروز هم با استقبال پرشور مردم و مسئولان وارد زادگاهش میاندوآب شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.