کشف ۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب از ابتدای امسال/ کشفیات مواد مخدر ۱۷  درصد افزایش یافت
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
شناسه : 262449
3

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال؛ با اقدامات انجام گرفته در مجموع ۶۹کیلو و ۸۰۴ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در حاشیه جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر میاندوآب با اشاره به اقدامات پلیس از ابتدای امسال در این شهرستان، اظهار کرد: در این مدت با طرح ها و عملیات های انجام گرفته در مجموع ۶۹ کیلو و ۸۰۴ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: مقایسه مقدار مواد کشف شده با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده افزایش ۱۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان میاندوآب است.

وی گفت: از ابتدای امسال تعداد ۳۳۸ نفر قاچاقچی، توزیع کننده مواد مخدر، خرده فروش و معتاد متجاهر در شهرستان میاندوآب با اقداماتی که انجام گرفته، دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل شده اند.

شیخ نژاد تصریح کرد: مقایسه آمار دستگیرشدگان در زمینه مبارزه با مواد مخدر با مدت مشابه سال قبل، افزایش ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: از ابتدای امسال طرح های کنترل در محورهای مواصلاتی، ارتقا امنیت اجتماعی کارگاه و کلاس های آموزشی توسط کارشناسان موادمخدر در دانشگاه ها و مدارس و ادارات مختلف برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، اظهار کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی  که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.