۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۰۰
شناسه : 259974
21

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در یک هفته گذشته و در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در میاندوآب، شش کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است. سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، اظهار کرد: در طول […]

پ
پ
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در یک هفته گذشته و در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در میاندوآب، شش کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، اظهار کرد: در طول یک هفته گذشته و با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی مقدار شش کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

 فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: هم چنین در این راستا 16 نفر توزیع کننده انواع مواد مخدر در نقاط مختلف شناسایی ودستگیر شده اند.

 وی با تاکید بر اینکه مجموعه انتظامی شهرستان میاندوآب در کنار سایر ادارات و نهادهای مرتبط برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می کنند، گفت: مردم باید با پلیس در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی و وقوع جرم همکاری کنند.

شیخ نژاد با اشاره به اینکه نقش همکاری دستگاه های اجرایی در امر نظارت و  آموزش همگانی نیز مهم و انکار ناپذیر است، تصریح کرد: باید با همکاری دستگاه های اجرایی و مردم اقدامات لازم را برای جلوگیری از فعالیت معتادان و هنجارشکنان فراهم کرد.

طرح ارتقا امنیت اجتماعی در طول سال و به منظور ارتقا سطح امنیت و آرامش مردم و شهروندان توسط نیروی انتظامی اجرا می شود.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.