کشف 21 میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب از ابتدای امسال/ خبرنگاران نقش انکارناپذیر در افزایش امنیت پایدار دارند
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
شناسه : 282825
3

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق امسال در مجموع کالاهای قاچاق به ارزش 21 میلیارد و 660 میلیون ريال کشف شده که نسبت به سال گذشته افزایش 155 درصدی افزایش ارزش ریالی کالای مکشوفه را نشان می دهد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در نشست خبری با تقدیر از نقش خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران   طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و حلقه وصل مردم و مسئولان هستند و باید در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور پلیس در ایجاد امنیت و آرامش بوده اند، تصریح کرد: نقشی که خبرنگاران در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی دارند، نقشی مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با اتکا به خداوند منان و با قلم و بیان خویش، موشکافانه مسائل را بررسی و نارسایی ها را به گوش مسئولان می رسانند، گفت:  خبرنگاران در طول دفاع مقدس نیز در جبهه ها نبرد حق علیه باطل حضور یافته و با انعکاس اخبار و افشای حقایق، جان خویش را فدای آرمان های انقلاب اسلامی کردند.

شیخ نژاد تصریح کرد: ما هنوز شهيد صارمي، آزادمردي که ۱۷ مرداد ماه را جاودانه کرد , شهيد مرتضي آويني و سانحه هواپيماي سی ۱۳۰ و دوستاني را که پرواز زود هنگام شان نقره داغ مان کرد ، از ياد نبرده ايم و هنوز صداي شهيد رهبر خبرنگار صدا و سيماي کشورمان که از پيروزي هاي دفاع مقدس مي گفت در گوشمان طنين انداز است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: خبرنگاران با اتکا به خداوند منان و با قلم و بيان خويش به بررسي مسايل، مشکلات و نارسايي هاي جامعه مي پردازند تا زمينه احقاق حقوق قشرهاي مختلف جامعه فراهم شود.

وی هم چنین با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور پلیس در ایجاد امنیت و آرامش بوده اند، اظهار کرد: نقشی که خبرنگاران در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی دارند، نقشی مهم و اساسی است.

شیخ نژاد هم چنین با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس از ابتدای امسال، تصریح کرد:  بیش از 200کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب در عملیات های مختلف کشف و تعداد 140 نفر توزیع کننده دستگیر شده که نشان از افزایش 9 درصدی دستگیری دارد.

فرمانده انتظامی میاندوآب به دستگیری 625 نفر معتاد در شهرستان میاندوآب اشاره کرد و گفت: در این زمینه 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

شیخ نژاد با بیان اینکه در زمینه سرقت در این شهرستان افزایش74 درصدی در دستگیری و کشف را داشته ایم، اظهار کرد: امسال تعداد 236 نفر سارق و مالخر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده و 468 مورد انواع سرقت نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های فرماندهی انتظامی شهرستان است، گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق امسال در مجموع کالاهای قاچاق به ارزش 21 میلیارد و  660 میلیون ريال کشف شده که نسبت به سال گذشته افزایش 155 درصدی افزایش ارزش ریالی کالای مکشوفه را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در این زمینه نیز تعداد 50 دستگاه خودرو توقیف و 31 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.