کشف ۱۵۰۰ تن دپو شن و ماسه غیرمجاز در میاندوآب
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
شناسه : 312313
3
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: حدود یک هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه حاصل از دپوی غیرقانونی در یکی از روستاهای هم‌جوار رودخانه زرینه‌رود میاندوآب کشف و مصادره شد.
پ
پ

رضا بهروز در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: گروه‌های گشت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت به‌صورت دوره‌ای و نوبه‌ای اقدام به بازدید از معادن و دپوهای موجود در واحدهای شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: اکیپ‌های گشت و بازرسی این اداره در جریان یکی از این بازدیدها موفق به شناسایی انباشت مصالح رودخانه‌ای به میزان یک هزار و ۵۰۰ مترمکعب شدند.

وی گفت: در جریان این بازدید یک دستگاه کامیون کمپرسی نیز که به‌صورت غیرقانونی اقدام به خریدوفروش و حمل مصالح از افراد غیرمجاز کرده بود؛ متوقف و به پارکینگ هدایت شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب تصریح کرد: در این زمینه مقدار یک هزار و ۵۰۰ مترمکعب شن و ماسه حاصل از دپوی غیرقانونی این افراد در یکی از روستاهای هم‌جوار رودخانه زرینه‌رود میاندوآب توقیف و پرونده تشکیل‌یافته نیز جهت صدور حکم و پیگیری‌های حقوقی به مراجع قضایی ارجاع شد.

بهروزی با بیان اینکه این عملیات با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری امور منابع آب و نیروی انتظامی انجام شد، گفت: همچنان کنترل کامیون‌های غیرمجاز حامل مواد معدنی و ارزیابی موجودی شن و ماسه در واحدهای ماسه شویی و نظارت بر دپوهای غیرمجاز در راستای صیانت از منابع عمومی با جدیّت ادامه دارد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.