کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
شناسه : 315254
2
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: مأموران انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان میاندوآب، حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب – بوکان به یک دستگاه خودرو سمند به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از توقف خودروی سمند، مأموران اقدام به بازرسی از این خودرو کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودروی متوقف شده، تعداد ۴۱۳ قطعه لوازم الکترونیکی و ۱۹ هزار ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی به‌صورت قاچاق کشف شد.

رستم پور تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب تصریح کرد: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت‌های این فرماندهی انتظامی است، اظهار کرد: مبارزه با این پدیده از سال‌های گذشته در اولویت پلیس بوده و امسال نیز جزو اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رستم پور افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.