کشف و امحای یک میلیارد و 500 میلیون ریال داروی قاچاق و غیرمجاز در میاندوآب
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
شناسه : 285753
3

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از کشف، جمع آوری و امحا بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال داروی غیر مجاز، قاچاق و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: کارشناسان نظارت بر دارو و مواد مخدر شبکه بهداشت و درمان بر عطاری‌ها، باشگاه‌های ورزشی و داروخانه‌های سطح شهرستان در طول سال بازدید و نظارت مستمر دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در جریان این بازدیدهای کارشناسان شبکه بهداشت و درمان میاندوآب انواع داروی غیر مجاز و تاریخ گذشته کشف و جمع آوری شد.

وی گفت: مقادیری داروهای قاچاق نیز توسط نیروی انتظامی میاندوآب کشف و ضبط شده بودند که به همراه انواع داروهای مرجوعی از مراکز بهداشتی و نیز تاریخ گذشته با حضور نمایندگان دادستانی، کارشناسان امور دارویی، مواد مخدر و امور حقوقی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب معدوم شد.

حیدری تصریح کرد:در بازدیدهای کارشناسان نظارت بر دارو و مواد مخدر شبکه بهداشت و درمان از عطاری‌ها، باشگاه‌های ورزشی، داروخانه‌های سطح شهرستان و داروهای مرجوعی از مراکز بهداشتی، بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال داروی غیر مجاز، قاچاق و تاریخ گذشته، کشف، جمع آوری و امحا شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.