کشف محموله 173 کیلوگرمی تریاک در میاندوآب
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
شناسه : 284110
2

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش کارکنان منطقه انتظامی میاندوآب، محموله 173 کیلوگرمی تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب با همکاری ماموران انتظامی استان، در یک کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا پس از انجام اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی موفق به کشف 173 کیلو و 240 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در پوشش بار مواد اولیه پلاستیک جاسازی شده بود، شدند.

وی گفت: در این راستا دو نفر سوداگر مرگ که غیربومی بودند دستگیر و یک دستگاه خودرو شش چرخ نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: این محموله از استان های جنوبی کشور بارگیری شده بود که در شهرستان میاندوآب به دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، اظهار کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی  که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.