کشتار مردم غزه نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
شناسه : 312275
2
کارشناس مسائل سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم غزه و فلسطین؛ نشان‌دهنده خوی حیوانی، وحشی‌گری و استیصال آنها است.
پ
پ

حجت‌الاسلام حسین قربانیان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی، عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین و پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست و به فرموده رهبر معظم انقلاب یک شکست غیرقابل‌ترمیم برای این رژیم جعلی و غاصب است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: این عملیات ابهت دروغین رژیم صهیونیستی را در هم شکست و سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم غاصب که همیشه از آن دم می‌زدند را زیر سؤال برد.

وی با تأکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما به آن ایمان داریم، گفت: این را جوانان و جبهه مقاومت فلسطین نشان دادند و آن را در عملیات طوفان الاقصی به رخ جهانیان و کشورهای منطقه کشیدند و اعلام کردند که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.

قربانیان در ادامه به اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه، تصریح کرد: این جنایات نشان‌دهنده خوی حیوانی و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و استیصال آنها است که منازل مسکونی و بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و مردم مظلوم و بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میاندوآب با بیان اینکه جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را به‌شدت محکوم می‌کنیم، اظهار کرد: امروز اوج وحشی‌گری را توسط رژیم صهیونیستی شاهد هستیم و متأسفانه امپراطوری رسانه‌ای این وحشی‌گری‌ها را ندیده و می‌خواهد جای جلاد و شهید را عوض کند.

وی با اشاره به برخی شبهه‌افکنی‌ها مانند فروش زمین توسط فلسطینیان، افزود: قطعاً خون مظلوم روزی زمین نمی‌ماند و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.