کرونا، مراسم عروسی را در میاندوآب تبدیل به عزا کرد
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
شناسه : 293802
8
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب گفت: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در میاندوآب، هفت نفر بر اثر کرونا بستری و یک نفر نیز متاسفانه فوت کرد.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این مراسم عروسی، حدود ۴۰۰ نفر از خانواده عروس و داماد دعوت بوده‌اند که تاکنون تست کرونای بیش از ۳۵ مهمان این عروسی مثبت شده و تعداد هفت نفر از مهمانان بستری هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب افزود: متاسفانه یک نفر از مبتلایان، یک خانم حدود ۳۵ ساله بود که جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه بارها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده‌ شده است،گفت: شرکت در تجمعات موجب شیوع بیشتر و مجدد کرونا می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود از دورهمی‌های خانوادگی و برگزاری و یا حضور در مراسم‌ عروسی و عزاداری خوددداری کنند.

حیدری با اشاره به اینکه میاندوآب از لحاظ رنگ بندی کرونایی در شرایط نارنجی و پرخطر قرار دارد، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تجمعات کلی در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی ممنوع است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب با بیان اینکه عده ای از هموطنان نوروز را برای حفظ سلامت خود و اطرافیان با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی سپری کردند، اظهار کرد: اما متاسفانه برخی به رغم هشدارهای متخصصان و مسئولان در خصوص پرهیز از مسافرت و عید دیدنی و دورهمی و برگزاری مراسمات عروسی و عزا و با بی‌توجهی حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را رقم زدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در میاندوآب افزود: اگرچه کرونا در مدت یک سال گذشته تاکنون موجب مشکلاتی برای عامه مردم شده ولی همه باید بدانیم که تمامی هشدارها تنها و تنها به منظور حفظ سلامتی و جان ما، خانواده و اطرافیانمان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.