کاهش 58 درصدی سرقت در نوروز 97 در میاندوآب/ میزان تلفات جاده ای 80 درصد کاهش یافت
۰۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
شناسه : 273166
7

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران انتظامی میاندوآب، سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد کاهش و تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی 80 درصد کاهش یافته است.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای طرح نوروزی از 27 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: شعار نوروزی انتظامی در سال 97، “آرامش بهاری با نظم و امنیت” بوده و در راستای اجرای طرح نوروزی نیز 600 نفر در قالب واحدهای گشت خودرویی و موتوری و پیاده و 300 نفر از یگان های امدادی در اجرای طرح با پلیس مشارکت دارند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: به منظور راهنمایی مسافرین نوروزی، اطلاع رسانی و آموزش همگانی 20 عدد بنر در مکان ها و ورودی ها و خروجی های شهر نصب و بیش از سه هزار برگ بروشور و راهنمای مسافرین نوروزی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح نوروزی در پنج روز گذشته تعداد 58 نفر معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی و کمپ ترک اعتیاد معرفی شده اند، گفت: هم چنین52 هزار و 400 نخ سیگار خارجی و 240 پاکت تنباکوی غیربهداشتی به ارزش 300 میلیون ریال، سه کیلوگرم انواع مواد مخدر و 90 هزار عدد قرص غیرمجاز کشف و 10 نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

شیخ نژاد تصریح کرد: در این رابطه تعداد 18 دستگاه خودرو و 11 دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین از کاهش میزان سرقت و تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران انتظامی میاندوآب، سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد کاهش و تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی 80 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.