کاهش ۱۸ درصدی میزان مصرف بنزین در جنوب آذربایجان‌غربی
۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
شناسه : 293679
14
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب خبر داد؛  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از کاهش 18 درصدی میزان مصرف بنزین در جنوب آذربایجان‌غربی خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سیدجواد فیض‌حسینی در گفت  و گو با خبرنگاران با اشاره به توسعه جایگاههای سی ان جی در منطقه میاندوآب، اظهار کرد: ۵۵ باب جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب فعال بوده و شش باب جایگاه سی ان جی دیگر نیز با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: از ۵۵ باب جایگاه سی ان جی فعال،  ۲۸جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک‌منظوره و ۲۷ جایگاه دومنظوره است که به صورت شبانه‌روزی در زمینه توزیع سوخت پاک سی‌ان‌جی فعالیت دارند.

وی با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی میزان مصرف بنزین و افزایش پنج درصدی مصرف سی ان جی در جنوب آذربایجان‌غربی در سال گذشته، گفت : کاهش مصرف بنزین با توسعه جایگاه های سی ان جی و سیاست های وزارت نفت برای کاهش مصرف سوخت و فرآورده های نفتی و شیوع کرونا صورت گرفته است.

فیض حسینی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از سوی کارشناس واحد سی‌ان‌جی این منطقه، تمامی جایگاه‌های عرضه این فرآورده فعال بوده و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند.

وی هم چنین به اجرای طرح رایگان دوگانه سوز نمودن خودروهای عمومی که از اوایل اردیبهشت ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت:  با اجرای طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی شامل وانت بار و تاکسی تاکنون، چهار هزار و۵۰۰  دستگاه خودرو در جنوب آذربایجان‌غربی گازسوز شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.