کاهش دمای هوای آذربایجان غربی تا ۶ درجه طی روزهای آینده
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
شناسه : 270966
1

مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بعد از خروج این سامانه شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود که این کاهش دما نیز از فردا حدود ۶ درجه زیر صفر خواهد بود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،

صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا در آذربایجان غربی اظهار داشت: گزارشات میزان بارش درآذربایجان غربی در طی ۲۴ ساعت گذشته ارومیه با ۶ میلی متر و پیرانشهر با ۲۲ ونیم میلی متربیشترین بارش را به خود اختصاص داده است.

وی، افزود: بیشترین ارتفاع برف ازشهرستان نقده با ۱۸ سانتی متر و ارومیه ۷ سانتی مترگزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی، در خصوص میزان بارش های سه روز گذشته گفت: از شروع سامانه تا امروز در مجموع بیشترین بارش مربوط به مهاباد به میزان ۴۰ میلی متر و ارومیه  ۳۳ میلی متر میزان جمع بارش این ۳ روز بوده است.

ضیائیان، افزود: سردترین شهر چالدران با دمای  ۱۱ درجه زیر صفر و گرمترین شهرپلدشت با ۵ درجه بالای صفر گزارش شده است.

به گفته ضیائیان سامانه بارشی در همه شهرستان های آذربایجان غربی پیش بینی نمی شود به طوری که حتی می توان گفت در شهرستان ارومیه نیز بارش ها بسیار کم و بصورت ناچیزمشاهده می شود.

وی، افزود: بعد از خروج این سامانه شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود که این کاهش دما نیز از فردا حدود ۶ درجه زیر صفر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد:  تا آخرهفته شاهد بارش آن چنانی نخواهیم بود فقط با گذر امواج ناپایدار از استان شاهد بارندگی های پراکنده از روز سه شنبه  در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.