کاهش استفاده از ماسک در اماکن عمومی/ روند ابتلا و بستری بیماران کرونایی در میاندوآب، صعودی است
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۳۱
شناسه : 293898
15
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: حیدری با بیان اینکه علی رغم هشدارهای داده شده، متاسفانه میزان استفاده از ماسک در میاندوآب کاهش پیدا کرده است، گفت: روند ابتلا و میزان بستری بیماران کرونایی در میاندوآب حالت صعودی دارد.
پ
پ

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: هم اکنون میاندوآب از لحاظ رنگ بندی کرونایی در شرایط قرمز و خیلی پرخطر قرار دارد.

سهراب حیدری با بیان اینکه روند ابتلا و میزان بستری بیماران کرونایی در میاندوآب حالت صعودی دارد، افزود: هر روز تعداد مراجعه بیماران به مراکز درمانی، افزایش پیدا می کند و تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی  آی سی یو و نیز موارد فوتی افزایش پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: با ادامه این وضعیت ظرفیت تخت های بیمارستانی رو به اتمام خواهد بود و از مردم خواهش می کنیم تا با رعایت توصیه های کارشناسان و دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک، ما را در کنترل این بیماری یاری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه علی رغم هشدارهای داده شده، متاسفانه میزان استفاده از ماسک کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: متاسفانه همچنان دورهمی ها دیده می شود که این موضوعات سبب افزایش خسارات ناشی از این بیماری و ویروس می شود.

حیدری با تاکید بر اینکه هر گونه تجمع تهدید علیه سلامت محسوب می شود، افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان، به جز مشاغل گروه یک، تمامی مشاغل تعطیل هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.