مجلس ریل گذار دستگاه اجرایی کشور است/ حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است/ سخنگویی ندارم و از کسی حمایت نمی کنم
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
شناسه : 285774
6

امام جمعه میاندوآب گفت: مجلس به‌عنوان ریل گذار دستگاه اجرایی کشور است و این نشان دهنده اهمیت جایگاه مجلس است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این عرصه، عرصه سختی است و کاندیداهای مجلس باید ویژگی هایی داشته باشند که همواره باید مورد توجه آنها قرار گیرد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه جایگاه نمایندگی مجلس؛ جایگاه والایی است، افزود: مجلس به‌عنوان ریل گذار دستگاه اجرایی کشور است و این نشان دهنده اهمیت جایگاه مجلس است.

وی خدامحوری را نخستین ویژگی یک کاندیدا عنوان کرد و گفت: کاندیدای مجلس باید خداترس و خدا محور بوده و شب زنده دار و اهل زهد و تقوا باشد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه کاندیدای مجلس باید فکر و اندیشه و برنامه داشته باشد؛ تصریح کرد: اگر کسی ایده و اندیشه و برنامه نداشته باشد هم خود و هم اطرافیانش را خسته می کند و توجه به جایگاه مهم مجلس ندارد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: کاندیدای مجلس باید قدرت و توانایی می خواهد که در سطح شهر، استان و کشور تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه کاندیدای مجلس باید انسان قاطع و محکم باشد، افزود: کاندیدای مجلس باید توانایی ایستادگی در برابر مشکلات را داشته و بتواند از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی دفاع کند نه اینکه خود را منتصب به کسانی کند که منفور مردم حزب الله هستند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه حقوق نماینده مجلس معلوم است، تصریح کرد: کسانی که با استفاده از پول های کثیف برای دست یابی به جایگاه نمایندگی مجلس تلاش می کنند، آن جایگاه را تخریب می کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه کاندیدای نمایندگی مجلس نباید حب قدرت داشته باشد،افزود: کاندیدای نمایندگی مجلس باید پاسدار استقلال کشور،  پایبند به شعار نه شرقی؛ نه غربی بوده و برای بقای نظام و انقلاب دلسوز بوده و جان دهد والا نمی تواند در آن مقام قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه فرمایشات امام و رهبری باید سرلوحه کاندیداهای نمایندگی مجلس باشد، اظهار کرد: ان شالله مردم نیز با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه سخنگویی ندارد، اظهار کرد: هر کس از جانب بنده و دفتر بنده با هر دلیل و هدفی حرفی بگوید که از فلانی حمایت می کند، کذب محض است.

حسن زاده با بیان اینکه باید بترسیم از روزی که پرده ها درافتد و همه چیز آشکار شود، افزود: از خدا می خواهیم شر مسئولانی که تنها به فکر خود و اطرافیانشان هستند را از سر ما کم کند.

وی با اشاره به ترفندها و حیله های دشمنان در ایجاد شک و شبهه، گفت: مثلا دشمنان علیه برخی سنت های مذهبی تلاش کرده و به انحا و بهانه های مختلف مطرح می کنند هزینه سفره احسان در ایام محرم و یا حج واجب را به فقرا بدهید در حالی که از سفر به ترکیه برخی ریخت وپاش ها حمایت می کنند و…. در آنجا چیزی نمی گویند؛ دلیلش این است که چون هدفمند این کار را انجام می دهند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به روز پژوهش و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و اظهار کرد: علم بدون پژوهش و  تحقیق نمی تواند به قله های رفیع دست یابد و حوزه و دانشگاه باید دست به دست هم داده و کشور را به سمت توسعه حرکت دهند.

وی هم چنین بار دیگر خواستار حل شدن مشکل کارگران شهرداری شده و در این باره به مسئولان مربوطه تذکر داد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.