کار دشمنان شبهه افکنی در بین مردم است
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
شناسه : 300259
4
امام جمعه میاندوآب: حسن زاده گفت: امروز دشمن با امپراطوری رسانه ای به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه  شبهه افکنی در اعتقادات است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، امام جمعه میاندوآب صبح امروز در دیدار با جمعی از مربیان عقیدتی،سیاسی و تعدادی از گروهها ی جهادی بسیج سازندگی، اظهار کرد: امروز دشمن با امپراطوری رسانه ای به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه   شبهه افکنی در اعتقادات است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود:  دشمنان برای سست کردن اعتقادات دینی  مردم تلاش و برنامه ریزی می کنند و لازم است فرهنگیان ومربیان عقیدتی، سیاسی در این زمینه تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند.

وی بر لزوم توجه به تولید محتوای فاخر و دینی در راستای تعالیم دین تاکید کرد و گفت: دشمن بیکار ننشسته است و در مقابل این فعالیت دشمن، به تولید محتوا توجه ویژه شود .

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تقدیر از فعالیت های محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه و بسیج، تصریح کرد: ورود سپاه به عرصه محرومیت زدایی و مردم یاری یکی از اقداماتی بود که امورزه تاثیر مثبت آن به عینه روشن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت مسئولیت مربیان عقیدتی، سیاسی، گفت: نظام تعلیم و تربیت فرایندی ارزشمند و مسئولیتی خطیر است که تربیت یک نسل در دست آنها بوده و باید این کار را با ظرافت و دقت نظر خاصی انجام دهند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه مربیان عقیدتی، سیاسی نیز نقش در تربیت نیروی تراز انقلاب دارند، اظهار کرد: مربیان عقیدتی باید در راستای ترویج گفتمان امامین انقلاب قدم برداشته و به وظیفه خود در زمینه جهاد تبیین عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در هفته بسیج سازندگی، افزود: عرصه محرومیت زدایی و مردم یاری و خدمت به مردم یکی از اولویت های بسیج و سپاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: گروههای جهادی در این راستا در نقاط مختلف به صورت جهادی و بسیجی وار در راستای خدمت به مردم کمرهمت بسته اند و در این راستا تلاش می کنند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.