کارگران یکی از ارکان مهم رشد تولید و مهار تورم هستند
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
شناسه : 307656
3
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ارکان مهم  در زمینه رشد تولید، حضور جدی و فعال تر کارگران است که دولت در این زمینه باید برنامه ریزی و حمایت های لازم را داشته باشد.
پ
پ

آیت الله عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: از نظر دین اسلام کار و کارگر ارزش و جایگاه والایی  داشته و به برکت انقلاب اسلامی، منزلت و جایگاه اجتماعی کارگر و کسانی که در امر تولید فعالیت دارند با بهره گیری از نگاه دینی و پیامبراکرم(ص) و و ائمه اطهار(ع) افزایش یافت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز شاهد هستیم که یکی از بهترین اقشار که هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن در هرجایی که انقلاب به آنها نیاز داشته در صحنه حاضر بوده اند، قشر کارگر است.

وی گفت: کارگران در کارخانجات و کارگاه‌ها نیز با کمک به امر تولید در بهبود وضعیت اقتصادی جامعه نقش ایفا می کنند.

دیرباز با اشاره به اینکه کارگران در مسیر انقلاب بوده و قشر قداکار و ایثارگر هستند، تصریح کرد: مسئولان باید به فکر تامین حداقل مورد نیازهای کارگران باشند، همانطور که سال‌ها پیش قانون کار در راستای صیانت از حقوق کارگران تصویب شد، امروز نیز موارد لازم بویژه در مورد بانوان کارگری که در کارگاه‌ها به هر دلیلی مشغول هستند، بررسی و حقوق آنها ضایع نشود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید کارگران تکریم شده و کارگر را بیش از گذشته ارج بنهیم، افزود: با توجه به تورم موجود در جامعه افزایش حقوق کارگران باید به گونه‌ای باشد که بخش مهمی از نیازهای آنها را تامین کرده و چرخ زندگی و کار تولیدی بچرخد.

وی به نقش کارگران در تحقق شعار سال اشاره و اظهار کرد: چند سالی است که مقام معظم رهبری شعار سال را شعارهای اقصادی قرار می دهند و امسال هم “مهار تورم-رشد تولید” عنوان کردند که یکی از ارکان مهم  در زمینه رشد تولید، حضور جدی و فعال تر کارگران است.

دیرباز با بیان اینکه وقتی تولید و عرضه زیاد می شود قیمت نیز پایین آمده و به مهار تورم هم کمک می‌کند، تصریح کرد: دولت باید حتما حمایت و پشتیبانی لازم از کارگاه‌ها داشته و سیاست دولت در زمینه بازاریابی و صادرات به گونه ای باشد که کالاهای تولیدی به مصرف بهینه برسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.