کارگران نقش مهمی در رشد تولید و تحقق شعار سال دارند
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
شناسه : 307662
6
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کارگران نقش مهمی در ارتقا تولید و در راستای تحقق شعار سال ایفا می کنند.
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اهمیت مسئله کار و جایگاه کارگر در اسلام، اظهار کرد: مسئله کار و فعالیت و کار کردن در دین اسلام یک ارزش است و در روایت هم بر ارزش بودن کار و ضد ارزش بودن بیکاری اشاره شده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: وقتی اصل کار یک امر مقدس و ارزش به شمار می رود، کارگر یعنی کسی که فعالیت دارد به معنای عام نیز ارزشمند شده و دارای ارزش به شمار می رود.

وی با بیان اینکه کارگر نقش مهمی در اقتصاد دارد، گفت: کارگر با قدمی که در مسیر تولید و خدمت به جامعه برمی دارد، به اقتصاد جامعه و کشور کمک کرده و سبب رونق تولید می شود.

مجتهد شبستری با اشاره به اینکه کارگران به عنوان یکی از اقشاری هستند که در تحقق شعار سال نقش مهمی ایفا می کنند، تصریح کرد: تولید با تلاش کارگران می تواند ارتقا پیدا کند و نقش کارگران در این زمینه بسیار مهم است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کارگران به عنوان اقشار زحمتکش جامعه همیشه پایبند به قوانین دینی و آرمان های انقلاب بوده و در کنار سایر اقشار در صحنه حاضر بوده اند و سند این ادعا نیز تقدیم هزاران شهید از قشر کارگر جامعه است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.