کارگاه چوب در میاندوآب خاکستر شد
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
شناسه : 310676
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: یک کارگاه چوب در جاده تبریز طعمه حریق شد و پنج هزار چوب در آتش سوختند.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد با دریافت خبری مبنی بر آتش‌سوزی در کارگاهی در جاده تبریز حوالی کوی قجلو، مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب بلافاصله به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک کارگاه چوب طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی این کارگاه چوب‌بری با اقدام و تلاش نیروهای این سازمان خاموش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت، افزود: به دلیل وزش باد آتش‌نشانان پس از دو ساعت عملیات اطفا موفق شدند این حریق را مهار کرده و از گسترش آتش و خسارات بیشتر جلوگیری کنند.

محمدی هم چنین علت این آتش‌سوزی را عمدی اعلام کرد و گفت: متأسفانه در این آتش‌سوزی، پنج هزار اصله درخت در آتش سوخت.

مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در حوادث متعدد اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره که به دلایل مختلف در مناطق مختلف میاندوآب به وقوع می‌پیوندد با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.
اما به گفته مسئولان امر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از کمبود تجهیزات رنج می‌برد که لازم است در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.