کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خون اهدا کردند + تصاویر
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
شناسه : 291805
12

همزمان با هفته بسیج؛ فرمانده، کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب بخشی از خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، به مناسبت هفته بسیج و در یک اقدام نیک و خداپسندانه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و تعدادی از بسیجیان  ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با حضور در پایگاه انتقال خون این شهر بخشی از خون خود را با هدف کمک به نیازمندان اهداء کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در حاشیه این اقدام خداپسندانه و نیکو به خبرنگار زرین خبر، گفت: اهدای خون، اهدای زندگی است و در این راستا کارکنان و ۳۰ نفر از بسیجیان  ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب بامراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان با رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به انتقال خون به بیماران نیازمند کردند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد:باتوجه به نیاز بیماران کرونایی و به علت اعلام نیاز سازمان انتقال خون برای رفع کمبود بانک خون، کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب احساس وظیفه کرده و همزمان با هفته بسیج صورت گروهی در پایگاه انتقال خون این شهر بخشی از خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

وی گفت:‌ پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اطمینان می دهند که هر کجا و در هر شرایطی که نیاز باشد با تمام ظرفیت و به عنوان خادم مردم همیشه در صحنه هستند.

پالهنگ اظهار کرد: امیدواریم در راستای ارتقا سلامت جامعه همواره با همکاری مردم بتوانیم فرهنگ اهدای خون به هموطنان خود ترویج دهیم تا خون مورد نیاز بیماران تامین شود.

وی گفت: اهدای خون به بیماران نیازمند یکی از حرکت های جهادی است و با اهدای خون خود می توان هدیه ای بزرگ در جهت حفظ حیات و سلامتی دوباره  بخشیدن به بیماران نیازمند به فراوری های خونی اهدا کرد.

هم‌چنین به مناسبت هفته بسیج، تعدادی از علمای طرح هجرت و بسیجی میاندوآب نیز در اهدای خون شرکت داشتند.

در این زمینه حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده  امام جمعه میاندوآب گفت: ان شاالله در کنار ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و در زیر پرچم ولایت با کمک مومنانه بتوانیم اقدامات شایسته ای را انجام دهیم و به یاری نیازمندان بشتابیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.