کاروان راهیان نور از میاندوآب عازم مناطق عملیاتی شمال غرب شد
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
شناسه : 309764
3
نخستین کاروان راهیان نور میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم بدرقه و اعزام این کاروان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و جمعی از مسئولان برگزار و در آن بسیجیان برادر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در حاشیه اعزام این کاروان راهیان نور، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار محمد پیری با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور شمال غرب از میاندوآب، اظهار کرد: این تعداد زائر بر اساس زمان‌بندی انجام‌گرفته در قالب چهار مرحله به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام و از این مناطق بازدید می‌کنند.

وی گفت: زائران اعزامی در قالب این کاروان‌ها از مناطق عملیاتی در شهرستان میاندوآب، ارومیه و شمال غرب کشور بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به برگزاری جلسه ستاد شهرستانی اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت و زمینه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نسل اول انقلاب به نسل‌های امروزی است.

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری اردوهای راهیان نور، بخشی از اردوی راهیان نور شمال غرب کشور در میاندوآب اجرا و زائران با حضور در مناطق عملیاتی و یادمان ها در میاندوآب با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.