کارخانه کارتن‌سازی در باروق طعمه حریق شد
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
شناسه : 311581
1
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: کارخانه کارتن‌سازی واقع در ورودی شهر باروق دچار آتش‌سوزی شده بود که با تلاش آتش‌نشانان آتش مهار شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در ورودی باروق، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک کارخانه کارتن‌سازی طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی در این کارخانه با تلاش و اقدام به‌موقع آتش‌نشانان میاندوآب، باروق و روستای گل خاموش شد.

وی گفت: در این حادثه آتش‌سوزی، با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به سایر نقاط و واردشدن خسارات بیشتر جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در خصوص علت این حادثه نیز، اظهار کرد: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

محمدی با توصیه به شهروندان در خصوص استفاده از سیستم‌های اطفا حریق در منزل و محل کار، تصریح کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.