کاراته‌کار دختر میاندوآبی در آسیا نقره‌ای شد
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
شناسه : 312953
5
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: دختر کاراته‌کار میاندوآبی مقام دوم مسابقات قهرمانی بانوان آسیا را کسب کرد.
پ
پ

امیر محمدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: «آیلین بهاری» کاراته‌کار شایسته میاندوآبی مدال نقره در رشته کاراته بانوان آذربایجان غربی را در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب افزود: این کاراته‌کار شایسته میاندوآبی با کسب این مدال در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به‌عنوان اولین مدال‌آور و تاریخ‌ساز در رشته کاراته بانوان آذربایجان غربی تبدیل شد.

وی گفت: مسابقات کاراته دختران قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در رده سنی جوانان از روز یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی کشور قزاقستان آغاز شده است که طی آن کاراته‌کار شایسته و خوش‌آتیه شهرستان میاندوآب به مدال نقره این دوره از رقابت‌ها دست‌یافت.

محمدیان تصریح کرد: «بهاری» در رشته کاتای انفرادی جوانان، در عین شایستگی در دیدار فینال مغلوب «آزوسا تاکاتا» از ژاپن شد تا به مدال نقره بسنده کند.

آیلین بهاری عضو ثابت تیم ملی در کاتا جوانان از باشگاه حق نظری شهرستان میاندوآب است که به‌عنوان تنها نماینده استان آذربایجان غربی در این مسابقات توانست مدال نقره رقابت‌ها را کسب کند.

میاندوآب در سال‌های گذشته نیز در ورزش کاراته خوش درخشیده و چند ورزشکار در رده‌های سنی مختلف از این شهرستان در مسابقات جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شده و برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.