کابینه دولت آینده، باید کابینه ای کارآمد، متخصص و متعهد باشد/ افراد و گروه ها، از کابینه سهم خواهی نکنند
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۱۳
شناسه : 263721
8

امام جمعه میاندوآب گفت: کابینه دولت آینده، باید کابینه ای کارآمد باشد  تا بتواند به مشکلات مردم اعم از بیکاری، صنعت و … رسیدگی و رونق تولید را به همراه داشته باشد.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: کابینه دولت آینده، باید کابینه ای کارآمد باشد  تا بتواند به مشکلات مردم اعم از بیکاری، صنعت و … رسیدگی و رونق تولید را به همراه داشته باشد.

امام جمعه میاندوآب افزود: کابینه دولت دوازدهم باید مطابق با نیازهای روز جامعه و توقعات مردم تشکیل شود و در تشکیل این کابینه که خواسته های مردم را تحقق بخشد، مجلس نیز سهیم بوده و نقش مستقیم دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده باید قوی، متخصص و متعد باشد، گفت: کابینه دولت آینده باید کابینه ای باشد که که کار تولید کند و سبب توسعه صادرات و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر انتخاب انسان های دیندار و متخصص برای کابینه آینده، اظهار کرد: وزرا نباید از کسانی انتخاب شوند که حتی یک روز کار اجرایی نداشته اند چرا که این افراد نمی توانند کاری از پیش ببرند.

حسن زاده با بیان اینکه نباید فرصت ها و ظرفیت های کشور را با مسئولان ناتوان هدر داد، تصریح کرد: مجلس نیز در رایی که به وزرای پیشنهادی می دهد باید تحقیق کرده و افرادی را انتخاب کنند که کابینه ای قوی و متعهد و متخصص تشکیل شود.

وی هم چنین با تاکید بر پرهیز از سهم خواهی گروه ها و افراد از کابینه، افزود: این افراد  باید به رئیس جمهور باورداشته و اجازه دهند تا خود کابینه را انتخاب کنند و با پرهیز از اندیشه و تفکر غرب گرایانه به رئیس جمهور خط و مشی نشان ندهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.