چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان غربی آغاز شد
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
شناسه : 303677
5
مسئول سازمان فضای مجازی آذربایجان غربی: مسئول سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی از آغاز مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در ارومیه خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، نوذر شریعت پناه در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به آغاز مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از امروز در استان، افزود: این رویداد در مرحله استانی در سه بخش بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویا نمایی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مسئول سازمان فضای مجازی آذربایجان غربی افزود: در این مرحله از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه، ۱۲۲ نفر در قالب ۳۶ تیم از ۱۲ شهرستان در موضوعات رویداد به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه ۱۷ تیم در پویانمایی، ۱۵ تیم در طراحی نرم افزار موبایلی و ۴ تیم در حوزه بازی موبایلی در مرحله استانی شرکت کرده اند، گفت: برگزیدگان استانی ضمن دریافت لوح و هدایای نفیس به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه پیدا می‌کنند.

شریعت پناه تصریح کرد: نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در مرحله تولید محتوای دیجیتال، ارتقا و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغالزایی از اهداف این رویداد بزرگ است.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.