پیگیر بهبود وضعیت مدارس و فضای آموزشی هستیم
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۵۸
شناسه : 303157
5
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر بهبود وضعیت مدارس و فضای آموزشی بوده و تلاش می کنیم تا فضای آموزشی مناسب را برای دانش آموزان  و معلمان عزیز فراهم سازیم.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بازدید مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی از مدارس میاندوآب و چهاربرج، اظهار کرد: در این بازدیدها مشکلات احصا شده و برای رفع آنها برنامه ریزی می شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در این بازدید نیز از حدود ۱۰ مدرسه فرسوده و بافت تخریبی بازدید به عمل آمده و مشکلات این مدارس بررسی و از نزدیک مشاهده شد.

وی با تاکید بر اینکه باید وضعیت مدارس بهبود یابد، گفت: باید در زمینه نوسازی، تعمیرات و تجهیزات که معیوب شده اعم از کمک آموزشی و آزمایشگاهها، تصمیماتی خوب گرفته شود و این موارد نیز صورتجلسه شد تا پیگیری شوند.

عیسی زاده تصریح کرد: در سفر ریاست محترم جمهوری و وزیر آموزش و پرورش و استاندار آذربایجان غربی نیز برخی از این موارد بررسی و تصمیماتی گرفته شده بود که با حضور مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی پیگیری شد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیگیر بهبود وضعیت مدارس و فضای آموزشی هستیم، افزود: ان شالله موارد را در تهران و از طریق وزارت آموزش و پرورش نیز پیگیر هستیم تا فضای آموزشی مناسب را برای دانش آموزان  و معلمان عزیز فراهم سازیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.