پرداخت250 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی طی امسال/ میاندوآب قطب “فرش ابریشم” در استان می شود
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۱
شناسه : 264230
4

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: در راستای تقویت و تحقق اقتصاد مقاومتی در میاندوآب، این شهرستان به عنوان قطب “فرش ابریشم” در آذربایجان غربی تعیین شده است.

پ
پ

احمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برنامه های بسیج سازندگی آذربایجان غربی برای حمایت از اقتصاد مقاومتی، گفت: امسال در نظر داریم تمرکز ما بر روی قطب شهرستان های استان است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: امسال صنایع تبدیلی و ظرفیت بالقوه هر شهرستان تحت عنوان قطب های آن شهرستان را مورد توجه و بررسی قرار داده و در راستای تقویت آن و تحقق اقتصاد مقاومتی با تسهیلاتی کم بهره اعطا می شود.
وی افزود: در شهرستان میاندوآب هم “فرش ابریشم” به عنوان قطب تولید در استان در نظر گرفته شده و بر روی آن اقدامات لازم انجام می گیرد.
رحمانی با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: سال گذشته 250 میلیارد ریال تسهیلات اقتصادمقومتی در سطح استان در عرصه های تعیین شده، پرداخت شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: این مقدار تسهیلات برای ایجاد یک هزار و 700 کارگاه هزینه و در این راستا برای بیش از چهار و 500 نفر اشغال زایی شده است.
وی با بیان اینکه از سال 92 تا به امروز در مجموع بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از طریق بانک عامل در اختیار بسیجیان متقاضی قرار گرفته است، اظهار کرد: از طریق این تسهیلات 75 هزار کارگاه ایجاد و با اجرای آنها برای 18 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی انجام گرفته است.
رحمانی با تاکید بر اینکه امسال هم پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در دستور کار ما قرار دارد، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 250 مییارد ریال تسهیلات ویژه اقتصاد مقاومتی در اختیار متقاضیان قرار داده و برای بیش از چهار هزار و 700 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی انجام گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.