پیشکسوتان میاندوآب ۵ -پیشکسوتان پرسپولیس ۵/ زور پیشکسوتان به هم نرسید
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱:۰۹
شناسه : 269986
7

بازی فوتسال دوستانه پیشکسوتان میاندوآب و پیشکسوتان پرسپولیس با نتیجه پنج- پنج مساوی به پایان رسید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این مسابقه دوستانه که شب جمعه در سالن دوهزار نفری شهدای ۱۷ شهریور میاندوآب و با حضور پرشور تماشاگران و مسئولان شهرستانی برگزار شد، دو تیم در دو نیمه ۲۰ دقیقه ای به مصاف هم رفتند که پس از ۴۰ دقیقه تلاش به تساوی پنج، پنج رضایت دادند.

نیمه اول این مسابقه دوستانه با نتیجه ۳بر۱ به نفع پیشکسوتان میاندوآب به پایان رسیده بود و با آغاز سوت نیمه دوم، تیم پیشکسوتان میاندوآب به گل چهارم نیز دست یافت ولی در ادامه پیشکسوتان پرسپولیس بازی خود را به پیشکسوتان میاندوآب دیکته کرده و بازی را در نتیجه چهار، چهار به تساوی کشاندند.

در دقایق پایانی مسابقه تیم میاندوآب به گل پنجم دست یافتند و در حالی که بازی به ثانیه های آخر رسیده بود و همگان انتظار پیروزی تیم میاندوآب را داشتند، پیشکسوتان پرسپولیس گل تساوی را به ثمر رسانده و از شکست در یک دیدار دوستانه در آخرین ثانیه ها فرار کردند.

در این دیدار برای تیم پرسپولیس پیشکسوتانی مانند فرشاد پیوس، بهروز سلطانی، ناصر محمدخانی، محمد پنجعلی، ضیا عربشاهی، رحیم یوسفی، اسماعیل حلالی، رضا جباری، مرتضی فنونی‌زاده، بهروز رهبری‌فرد و مجتبی محرمی با مربیگری حمید جاسمیان به میدان رفتند.

ترکیب تیم میاندوآب را نیز اردشیر علیپور، رضا عباسی، مصطفی فراش زاده، علی عطایی، علی نوری زاده، ایرج علی اصغرزاده، محراب قاغایی، هاشم عطایی، پرویز دروگریان، نادر رضاپور، حسین ولی زاده، داریوش عطایی، وحید اصغری پور، ناصر رضاپور، امید نصرالهی، سیاوش دولتخواه، بابک صدوقی و مقصود کریم نژاد به مربیگری عزیزالله مردانی و رضا اصغری پور و سرپرستی ستار ذهتابیان تشکیل می دادند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.