پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نباید فراموش شوند
۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
شناسه : 260427
7

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها نسبت به اینکه نگذارید پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فراموش شوند، تاکید کرده اند و این وظیفه ما را چندبرابر می کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، همایون هاشمی در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان در میاندوآب با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت شهدا و ایثارگری ها داریم، اظهار کرد: شما عزیزان خود را فدا کرده اید و ما باید همواره در خدمت شما باشیم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس با تاکید بر اینکه ما باید همواره به فکر پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باشیم، افزود: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت مایه قوت قلب برای ما هستند و وقتی شما را می بینیم به نفس خود هشدار می دهیم.

وی گفت: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها نسبت به اینکه نگذارید پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فراموش شوند، تاکید کرده اند و این وظیفه ما را چندبرابر می کند.

هاشمی با تاکید بر اینکه باید تاریخ جنگ و انقلاب را به مردم و کسانی که آن دوران را ندیده اند بشناسانیم، تصریح کرد: درون مایه جنگ، ایثار و ایستادگی است که باید آن را معرفی کنیم و به مردم بشناسانیم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس افزود: نباید تنها به دیدارها بسنده کرد و باید همواره به فکر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.