پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، ذخیره های ارزشمند انقلاب اسلامی/ جنگ فرهنگی و اقتصادی مهم تر از جنگ نظامی است
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
شناسه : 284175
5

همایش تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان عرصه های جهاد و شهادت در میاندوآب با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئولان شهرستانی برگزار و در آن از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان ذخیره های ارزشمند انقلاب اسلامی نام برده شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، همایش تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان عرصه های جهاد و شهادت در میاندوآب با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئولان شهرستانی در هتل لاله میاندوآب برگزار شد.

در این همایش امام جمعه میاندوآب در سخنانی با اشاره به ویژگی های حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج)، اظهار کرد: همه وظیفه داریم در راستای اولویت های حکومت امام زمان(عج) حرکت کرده و در گام دوم انقلاب اولویت های حکومت امام زمان(عج) را تبیین و دین را اولویت قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: دین و حاکم شدن ارزش ها، اولویت حکومت امام زمان(عج) بوده و ویژگی های حکومت امام زمان(عج) در 38 أین در دعای ندبه آمده است.

وی با بیان اینکه دشمن بر روی باورها و اعتقادات جوانان و مردم برنامه ریزی کرده و برای تغییر آنها تلاش می کند، افزود: باید دینداری و خداباوری را در جامعه حاکم کرد و در مقابل توطئه نفوذ دشمنان ایستاد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید سنگرها را خالی کرد، گفت: اکنون در جنگ فرهنگی هستیم و در این جنگ همه باید به وظیفه خود عمل کرده و توجه داشته باشند که با به من چه گفتن در واقع در زمین دشمن بازی می کنیم.

حسن زاده با بیان اینکه جنگ فرهنگی و اقتصادی مهم تر و حساس تر از جنگ نظامی است، تصریح کرد: نباید عقب نشینی و سنگرها را خالی کرد  و به این توجه داشت که اقتصاد و سیاست در سایه دین حل می شود.

نباید رشادت های شهدا و ایثارگران را فراموش کنیم

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با تاکید بر اتحاد و همدلی، اظهار کرد: عده ای دائم به دنبال اختلاف افکنی هستند که باید هوشیار باشیم.

مهدی قهرمانی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز شاهد امنیت پایدار هستیم، افزود: نباید رشادت های رزمندگان اسلام و شهدا و ایثارگران را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تنها با یک دشمن روبرو بودیم، گفت: اما امروز در جنگ اقتصادی و تحریم با کشورهای مختلفی روبرو هستیم که باید با اتحاد و همدلی این جنگ را نیز پشت سر بگذاریم.

فرماندار میاندوآب هم چنین بر لزوم آشنایی جوانان با روحیه ایثار و شهادت تاکید کرد.

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ذخیره های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها حاضر شده و از وطن، خاک و ناموس ما دفاع کردند، گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت یادگاران سال های حماسه هستند و باید قدردان این عزیزان باشیم.

سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه های جهاد و شهادت، طلایه داران و اسطوره های دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ذخیره های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، افزود: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت افتخار مردم ایران اسلامی هستند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین برلزوم نقش آفرینی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در دفاع از انقلاب در عرصه های مختلف تاکید کرد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.