پیشرفت 61 درصدی شبکه فاضلاب شهری میاندوآب/ 65 درصد جمعيت شهري آذربايجان غربی تحت پوشش شبكه فاضلاب هستند
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۸:۴۰
شناسه : 285868
6

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: به طور میانگین ۶۵ درصد جمعیت شهرنشین آذربایجان غربی از شبکه فاضلاب مدرن برخوردار هستند.

پ
پ

علیرضا رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب اظهار کرد: تقریبا 99/9 درصد شهرهای آذربایجان غربی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: به طور میانگین ۶۵ درصد جمعیت شهرنشین آذربایجان غربی از شبکه فاضلاب مدرن برخوردار هستند.

وی افزود: از دو هزار و 832 روستا با جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفر در آذربایجان غربی ۸۵ درصد از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار بوده و تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

رضوی تصریح کرد: حدود ۲ هزار روستا در آذربایجان غربی تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر چهار روستای بزرگ آذربایجان غربی از نعمت شبکه مدرن فاضلاب برخوردار بوده و در چهار روستای دیگر نیز از محل بانک توسعه اسلامی در شهرهای ارومیه، خوی، پلدشت و بوکان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا هستند.

وی افزود: در راستای توسعه خدمات آب و فاضلاب روستایی، شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی بر اساس مصوبه دولت یکپارچه سازی می شوند که این امر می تواند توان نیروهای تخصصی دو شرکت توامان با هم قرار گیرد.

رضوی گفت: در شهر میاندوآب 100درصد جمعیت شهری از نعمت آب آشامیدنی برخوردار بوده ولی ۶۱ درصد جمعیت از نعمت فاضلاب برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب با تمام ظرفیت احداث شده و تنها برخی مسائل مالی و مجوزهای حفاری لازم است که به مرور دستورکار قرارگرفته  و ان شالله شاهد رشد سریعتر و برخورداری 100 درصدی مردم از نعمت فاضلاب باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.