پیشرفت ۷۰ درصدی کنارگذر شمالغربی میاندوآب/کریدور بزرگراهی غرب کشور، نقطه اتصال مناطق تجاری در کشور
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۳
شناسه : 295420
11

معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی یکی از شریان‌های اصلی و نقطه اتصال دو منطقه پر تردد تجاری؛ پایانه مرزی بازرگان به بندر امام خمینی(ره) محسوب می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از کنارگذر شمال غربی شهرستان میاندوآب و جاده میاندوآب- شاهین دژ بازدید کرد.

معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در این بازدید با اشاره به اهمیت تکمیل کریدور بزرگراهی شمال غرب کشور، گفت: کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی یکی از شریان‌های اصلی و نقطه اتصال دو منطقه پر تردد تجاری؛ پایانه مرزی بازرگان به بندر امام خمینی(ره) محسوب می شود.

محمدرضا کدخدازاده افزود: کریدور بزرگراهی غرب کشور نقش آذربایجان‌غربی را در ترانزیت منطقه‌ای برجسته  می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر، توسعه شبکه حمل و نقل جاده‌ای در استان رشد شتابانی دارد و این اقدام برای گسترش ترانزیت بین‌المللی ضروری است.

پیشرفت ۷۰ درصدی کنارگذر شمالغربی میاندوآب

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این بازدید گفت: کنارگذر شمالغربی شهرستان میاندوآب هم اکنون از ۷۰ درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.

سیدمحسن حمزه لو با اشاره به اهمیت این پروژه و تاکید بر اتمام سریع آن، افزود: با روند پیشرفت موجود، پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

محورهای مواصلاتی میاندوآب، نیازمندتوجه ویژه

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به موقعیت میاندوآب به عنوان چهارراه ارتباطی در شمال غرب کشور است، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی میاندوآب از پرترافیک ترین محورها در منطقه هستند که همین امر لازمه توجه ویژه و بیشتر را می رساند.

مهدی عیسی زاده گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، ترافیک ناشی از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر که باعث از بین رفتن آسفالت معابر، ایجاد آلودگی صوتی و سلب آرامش شهروندان می‌شود، کاسته شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.