پیشرفت ٩٢ درصدی پروژه احداث و بهسازی میاندوآب- میانه
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۳
شناسه : 302540
11
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پروژه‌ تعریض و بهسازی محور میاندوآب_سرچم به طول ١٨١ کیلومتر ٩٢ درصد پیشرفت اجرایی دارد.
پ
پ

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از پروژه احداث و بهسازی میاندوآب- میانه-سرچم، اظهار کرد: عملیات راهسازی در این جاده، اتصال کریدور بزرگراهی غرب به کریدور شرقی_غربی کشور از مهم‌ترین ویژگی اجرای این طرح راهسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: کاهش ١۵٠ کیلومتری مسافت جنوب استان با مرکز کشور، رونق اقتصادی در بخش‌های کشاورزی و معدن و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تأمین ایمنی شبکه حمل‌ونقل از دیگر مزایای تکمیل احداث محور میاندوآب_سرچم است.

وی با بیان اینکه ٣۶ کیلومتر از این محور در محدوده راههای آذربایجان‌غربی قرار دارد، گفت: قطعه نخست این محور زیربار ترافیک است و تمامی ابنیه های فنی قطعه دوم احداث شده است.

حمزه‌لو تصریح کرد: پروژه‌ تعریض و بهسازی محور میاندوآب_سرچم به طول ١٨١ کیلومتر ٩٢ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عملیات آسفالت و رو اساس در قطعات ٢، ٣ و۴ در دست اجراست، گفت: عملیات ساخت قطعه پنجم این محور از کیلومتر ۱۴۴ تا ۱۸۱ رو به اتمام است.

وی اظهار کرد: کمبود اعتبارات، مصالح و مشکل تأمین سوخت ماشین آلات از جمله موانع تکمیل این طرح بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.