پیش‌بینی ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محور میاندوآب – تپه رش
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
شناسه : 311577
2
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: محور میاندوآب - تپه رش باهدف تبدیل راه فرعی به مشخصات راه اصلی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی در دست اجرا است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از محور میاندوآب – تپه رش به همراه نماینده مردم میاندوآب و چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این محور میاندوآب – تپه رش به طول ۲.۴ کیلومتر در دست بهسازی بوده و زمینه تسهیل تردد اهالی منطقه را فراهم می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه محور میاندوآب – تپه رش باهدف تبدیل راه فرعی به مشخصات راه اصلی در دست اجرا است، افزود: با تخصیص به‌موقع اعتبارات لازم این طرح تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک می‌رود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه، گفت: در حال حاضر عملیات۲.۴ کیلومتر از محور میاندوآب – تپه رش ۴۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته و روند اجرایی این طرح همچنان با جدیت ادامه دارد.

حمزه‌لو تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و امیدواریم با اتمام آن کاهش تصادفات و تردد ایمن را شاهد باشیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت توجه به وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، گفت: محورهای مواصلاتی میاندوآب از پرترافیک‌ترین محورها در منطقه هستند که همین امر لازمه توجه ویژه و بیشتر را می‌رساند.

مهدی عیسی زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام‌گرفته برای تکمیل و اتمام پروژه‌های در دست اقدام، گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی در دست اقدام، باید در راستای کاهش مشکلات قدم برداشت و اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.