پیش‌بینی برداشت ۱۰۰ هزار تن گندم در میاندوآب
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
شناسه : 308864
3
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۰۰ هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این محصول در میاندوآب برداشت شود.
پ
پ

رضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: کشاورزی درمیاندوآب یکی از محورهای توسعه اقتصادی بوده و برداشت محصولاتی همچون گندم و کلزا مسئله اساسی و حیاتی برای تأمین نیاز منطقه و کشور است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: بر این اساس امسال ۲۰ هزار و ۴۴۸ هکتار از اراضی زراعی این شهرستان به کشت محصول گندم اختصاص‌یافته است.

وی گفت: امسال با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۱۰۰ هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این محصول در میاندوآب برداشت شود.

مقدم تصریح کرد: باتوجه‌به بازنگری در قیمت گندم در شورای قیمت‌گذاری و افزایش قیمت خرید تضمینی این محصول، اصلاح الگوی کشت و کاهش سطح زیر کشت محصولات آب بر در میاندوآب محقق شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهارکرد: پنج مرکز خرید تضمینی غلات در شهرستان میاندوآب کار خرید گندم را بر اساس دستورالعمل ابلاغی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.