پیروی از ولایت راه نجات از فتنه ها/۹ دی حماسه ماندگار ملت ایران در حمایت از ولی فقیه است
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۸:۵۵
شناسه : 292337
8

امام جمعه میاندوآب گفت: در نهم دی ماه ۸۸ دسته جات عزاداری و آحاد مختلف مردم به میدان آمده و حماسه عظیمی در دفاع از ولایت فقیه خلق کردند.

نویسنده : امام جمعه میاندوآب:
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه ۹ دی تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: بعد از اینکه در سال ۸۸ فتنه ای اتفاق افتاد، مردم به این نتیجه رسیدند که راه نجات کشور حمایت از ولایت فقیه و پایبندی به قانون است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در نهم دی ماه ۸۸ دسته جات عزاداری و آحاد مختلف مردم حتی کسانی که در گروههای مخالف بودند، بدون اینکه ارگان یا نهادی از آنها دعوت کرده باشد، به میدان آمده و حماسه عظیمی خلق کردند.

وی افزود: راه نجات کشور همدلی و همزمانی و حمایت از ولایت فقیه بود و مردم نیز در آن زمان به این نتیجه رسیدند.

حسن زاده ناامیدی مردم از تمام جریانات و گروههای سیاسی را ریشه شکل گیری حماسه ۹ دی عنوان کرد و گفت: تنها راه نجات کشور حمایت از ولایت فقیه بود و مردم این را نشان دادند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه “فتنه” به معنی آزمایش است، تصریح کرد: در قرآن و روایات مختلف آمده که فتنه یعنی آزمایش و انسان ها همیشه مورد امتحان و آزمایش قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات بشریت، حمایت از ولی فقیه در هر زمان است، اظهار کرد: هرجا احساس کنیم که حق و باطل در هم آمیخته و در دو راهی قرار گرفته ایم، باید بصیرت داشته و حقیقت را پیدا کنیم و انسان ها را با حق بسنجیم نه اینکه حق را با انسان ها.

حسن زاده افزود: در عصر کنونی نیز تنها راه حقیقت، حمایت از ولی فقیه زمان است و همه باید در این راستا حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.