پیروی از ولایت، مهم‌ترین پیام غدیر است
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
شناسه : 309491
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: محوری‌ترین پیام غدیر، ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت است که همه ما باید آن را مدنظر داشته باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در مراسم جشن عید غدیر در حوزه شهید بروجردی میاندوآب با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: عید غدیر عید ولایت و امامت است که در این روز پیامبر گرامی اسلام رسالت خویش را تکمیل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تشریح و تبیین واقعه تاریخی غدیر خم، افزود: غدیر تکمیل‌کننده بعثت انبیا است که اگر نبود دین ناقص می‌ماند.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) شایسته‌ترین فرد برای جانشینی پیامبر گرامی اسلام (ص) بود، گفت: حضرت علی (ع) پرورش‌یافته مکتب نبوت بود و از هر کس دیگری به پیامبر گرامی اسلام (ص) نزدیک بودند و ویژگی‌های برجسته‌ای داشتند که کسی از آنها برخوردار نبود.

پیری با بیان اینکه حضرت علی (ع)، انسان کاملی بودند که حتی غیرمسلمانان نیز ایشان را در زندگی اجتماعی و فردی خویش الگو قرار می‌دهند، تصریح کرد: باید در تمام شئون زندگی خویش از حضرت علی (ع) الگو بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تأکید بر تبیین واقعه غدیر و اهمیت ولایت‌مداری، اظهار کرد: محوری‌ترین پیام غدیر، ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت است که همه ما باید آن را مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.